Jump to content
Bazuinen

To like or not to like? :)

Likes?  

6 members have voted

1. 1. Wil jij de mogelijkheid om berichten te liken?

• Ja
      2
    • Neen
      2
    • Neutraal
      2

Recommended Posts

Ik krijg tegenstrijdige signalen over de like button. Persoonlijk ben ik er "tegen" omdat ik al gezien heb dat het niet altijd representatief is, maar ook conflict kan veroorzaken.

Wat zegt de meerderheid? Stemmen is anoniem.

2 hours ago, admin said:

Ik krijg tegenstrijdige signalen over de like button. Persoonlijk ben ik er "tegen" omdat ik al gezien heb dat het niet altijd representatief is, maar ook conflict kan veroorzaken.

Ik ben ook tegen. Het kan demotiverend werken voor degene die de like niet krijgt. Het zegt immers niets over de kwaliteit van de inhoud van de berichten, maar wel of iemand voor of tegen is. En dan wordt het liken een vorm van stemmingmakerij en daar moeten we op dit forum verre van blijven, vind ik.

Hetairos 

Ik ben voor. In alle topics.  Je mist op een forum al de lichaamstaal van mensen. Het kunnen geven van een like bevordert de communicatie en de onderlinge verstandhouding.  Je ziet nu dat er regelmatig een antwoord wordt geplaatst met een 👍. Dat kan eenvoudiger met een like. Persoonlijk mis ik die mogelijkheid zeker.  Als ik er een geef is dat meestal een blijk van erkentelijkheid cq dankbaarheid vanwege de inhoud van de reactie. En héél soms is het bijval.  Het maakt het forum levendiger en menselijker vind ik.

Ik merk best wel vaak dat als ik het eens ben met een bericht ik het dan moet citeren om een duimpje te geven.

Dat neemt onnodige ruimte in m.i, ik wil dan graag mijn 'vote' ten volle laten gelden voor alle topics. (Ja)

Een like kunnen geven, heeft dan wel meerwaarde.

5 hours ago, Thinkfree said:

Ik merk best wel vaak dat als ik het eens ben met een bericht ik het dan moet citeren om een duimpje te geven.

Dat neemt onnodige ruimte in m.i, ik wil dan graag mijn 'vote' ten volle laten gelden voor alle topics. (Ja)

Een like kunnen geven, heeft dan wel meerwaarde.

Helemaal met jou eens. 

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...